[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Ara 2008 Sal 11:50:27 EET

Ekin Meroğlu wrote On 02-12-2008 11:38:
> Merhaba;
>
> Monday 01 December 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

Eskiden yapılıyordu, o da yok artık kısmına Ekin açıklık getirmiş. Onun
dışında paketin kararlı depoya girip girmediğini takip etmek çok zor bir
şey değil, aslında "hiç" zor bir şey değil. Ekin'in dediği gibi bir kere
her ACK listesinde aynı paketi görüyorsun, ayrıca artık detaylar da
e-posta olarak atılıyor.

Onu geçtim, hadi mail gelmedi hata oldu bilmemne, ben bir paketin
kararlı depoya girip girmediğini anlamak için 3 saniyemi harcayıp
paketler.pardus.org.tr/pardus-2008'e girip, CTRL+F'e basıp paket adını
yazıyorum. Sürüme bakıyorum, hah sürümü mü unuttum, timestamp'e
bakıyorum, bitiyor.

"Boktan" biraz ağır bir itham olsa da aslında süreçlerin
iyileştirilmesini canı gönülden istediğini, bu lafı köstek olmak için
atmadığından zaten şüphem yok. Ancak bu iş hemen olmuyor. Bakıcısız
paketleri işaretleyelim diyorsun, belli bir gecikmeyle hallediyoruz,
şimdi noldu bakıcı paketler diyorsun, cevap vermedim hala ama
unutmuyoruz hiçbirşeyi, halletmeye çalışıyoruz. Yakında bilgi vereceğim.

Söylenen her eleştirici, istek birimizin kafasında zaten yer ediyor,
ancak çok fazla şeyle uğraşıyoruz, sizlerin zaman hassasiyetiyle
bizimkiler pek çakışmıyor.

Kısacası, sabırla her şey oluyor.

--
Ozan Çağlayan