[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
2 Ara 2008 Sal 12:12:35 EET

Merhaba,

Tue, 2 Dec 2008 11:38:46 +0200, Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> :

> Evet, kaldıralım hepsini, test deposunu da kaldıralım, benim işim
> onda bir azalır - ama ertesi gün kde hiç açılmadığında anca iki pullu
> dilekçeyle başvurur onlarca kullanıcı - yapmadığımız iş değil.
Soyledigimin bu olmadiginin farkindasin, demogoji yapmak da pek yakisik
almiyor.

Alternatif birden fazla oneri getirdim bu listede hemen her bu konu
acildiginda. Dikkate almayip mevcut sureclerle yasamaya devam
ediyorsunuz.

Kendiniz pek mutlu olabilirsiniz. Ben bir gelistirici olarak hic
degilim. Bu memnuniyetsizligimi de her yasadigimda dile getirmeye devam
edecegim.

                   Doruk