[Gelistirici] 2008-test ACK/NACK

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
2 Ara 2008 Sal 11:38:46 EET

Merhaba;

Monday 01 December 2008 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Ikinci soruna gelince... Kararli depoya paketin girip girmedigini nasil
> takip etsin ki? Eskiden duyuru yapilirdi hangi paketler giriyor diye, o
> da yok artik.

Her seferinde karşısına aynı paket geliyor, takip etmesine gerek bile yok ki ?
Update etmediğin bir paket her seferinde karşına geliyor, o mail'i
görüyorsun, cevap veriyorsun ama nedenini aramak aklına gelmiyor.
Yanlış anlaşılmasın, benim başıma da gelebilir aynı durum, ben de
atalayabilirim ama her hatanın, her sorunun nedeni Serbülentin test süreci
değil, ACK/NACK değil, merge değil.

Ayrıca son sefere kadar geliyordu o liste, sadece son sefer atlanmış - evet
hata, ama "eskiden geliyordu artık o da yok" durumu yok.

> Merge'uydu, ACK/NACK'iydi, testiydi, kararli depoya alinmasiydi, vs bu
> is gercekten boktan yuruyor :(.

Evet, kaldıralım hepsini, test deposunu da kaldıralım, benim işim onda bir
azalır - ama ertesi gün kde hiç açılmadığında anca iki pullu dilekçeyle
başvurur onlarca kullanıcı - yapmadığımız iş değil.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]