[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
30 Ağu 2008 Cmt 00:31:05 EEST

29 Ağu 2008 Cum tarihinde, Ekrem SEREN şunları yazmıştı:
> Tekir için paketleri hazırlarken JBoss ve Tekir paketlerini bu şekilde
> ayarlamıştım. Kurulum yapıldığında servis başlatılıyor ve hatta her
> açılışta başlayacak şekilde ayarlanıyordu. Fakat review sürecinde bunu
> değiştirmem istendi.

review sürecinde istenmeyen şey, postInstall'da bir servisin açılmasıydı.
Tekir için yapılması gereken şey bir wrapper. Bu wrapper, Pardus menüsünden
Tekir seçildiğinde çalışır ve JBoss servisi açık değilse kullanıcıya servisi
açmak isteyip istemediğini sorar. Kullanıcı açmak istiyorsa comar
kullanılarak servis açılır. Servis açıldığında da tarayıcı açılabilir.