[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Ağu 2008 Çar 13:24:44 EEST

Merhaba;

Wednesday 27 August 2008 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 12:08:55 yazmıştı:
>
> Bunlar kullanıldığında kimin ne yapacağını da açık ve kesin olarak specify
> edelim de sonradan problem olmasın.

Buildfarm gerekli tüm paketleri queue'ya ekleyecek ve derleyecek,
bilgilendirme mesajında ise "bu paketler bağımlılıkları nedeniyle tekrar
derlendi" diyecek.

> serviceRestart ta gene Pisi, kurulumdan sonra servisi restart edecek.

> Peki systemRestart? Burada Pisinin sadece bu paket restart istiyor demesi
> lazım. Yoksa otomatik güncellemeyle birlikte ani bi restart çok tatsız
> olur. Burada restart'ı kullanıcıya bildirme işi gui'ye kalıyor.

Bu iki durum için bir de şöyle bir kullanım ihtiyacı var : gui'de ve cli'de
güncellemeler listelendiğinde bu özelliklerin de kullanıcıya gösterilmesi
gerekiyor - örneğin bir güncelleme restart gerektirirse bu güncellemeyi daha
sonra yapmayı tercih edebilir kullanıcılar...

--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]