[Gelistirici] pisi güncelleme aksiyonları

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
29 Ağu 2008 Cum 18:52:53 EEST

Friday 29 August 2008 Tarihinde 18:23:59 yazmıştı:

> Acikcasi bana hava hos. Gelistirici olarak paketi yaparim koyarim,
> guncellerim de. "Niye bu boyle oluyor, insan bir haber vermez mi?"
> diyene de ilgili hata raporunu ve/ya bu thread'i gosteririm.

Onlar da sana "ama adam onu dememiş ki" derler :)

Geliştiriciler, paketleri, sorunlarını çözüp sisteme entegre etmeden
yapacaklarsa hiç yapmasın depoya da koymasın diyorum. Pardus'un etrafta hangi
paçavra özgür yazılım varsa hepsini toplayıp as-is dağıtma gibi bir kaygısı
yok.