[Gelistirici] [paketler-commits] r51550 - in devel/desktop/kde/konversation: . files

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
21 Ağu 2008 Per 09:22:46 EEST

Thursday 21 August 2008 Tarihinde 09:04:02 yazmıştı:
> Thursday 21 August 2008 Tarihinde 08:38:54 yazmıştı:
>
> en basitinden
>
> /quit
>
> yazman yeterli hatayı görmek için.

Bu durumun ne gibi bir sorun teşkil ettiğini anlamadım.

> Yapılandırma kısmında, kimlikler ekranında vs. çevrilmiş iletiler
> kaybolmuş.

Evet bir iki yer ingilizce ama onlarda çevirilmiş string değil; ek olarak
gelen stringler.

> dcop methodlarını görmek için en pratik yol konsola
>
> dcop konversation
>
> yazmak. Bağlantı yokken diğer uygulamaların sağ alt köşesinde çıkan ama
> konversationda çıkmayan çevrimdışı simgesi de bir başka gösterge.

Konversation bağlantı durumudan haberli olsa bile bunun için hiç bir işlem
yapmıyor. Yani yine durmadan sunucuya bağlanmaya çalışıyor.

> Arada gözden kaçanlar, test etme imkanı olmayanlar bulunabiliyor. Compizin
> yoksa compiz ile ilgili yamanın durumunu deneyemezsin vs. Zaten test deposu
> da bunun için. Gerekli yamaları düzeltip geri alırsak iyi olur gibi
> duruyor.

> Kolay gelsin
> Türker

Ben konversationun şu an depoda bulunan sürümünde kullanım için engel teşkil
eden bir hata göremedim. Depoda güncellemeden önce de uzun bir süre kullandım
zaten. O yüzden revert etmeyeceğim. network_status patchini de takip
edeceğim. Sürüme uygulandığında depoya alırım.