[Gelistirici] [paketler-commits] r51550 - in devel/desktop/kde/konversation: . files

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
21 Ağu 2008 Per 09:04:02 EEST

Thursday 21 August 2008 Tarihinde 08:38:54 yazmıştı:
> Bu hatayı nerede alıyorsun ben hiç bir hata alamıyorum.

en basitinden

/quit

yazman yeterli hatayı görmek için.

> Yine aynı şekilde çevrilmemiş olan stringler hangileri yazarsan bi kontrol
> edelim.

Yapılandırma kısmında, kimlikler ekranında vs. çevrilmiş iletiler kaybolmuş.

> Bunu nasıl test ettin?

dcop methodlarını görmek için en pratik yol konsola

dcop konversation

yazmak. Bağlantı yokken diğer uygulamaların sağ alt köşesinde çıkan ama
konversationda çıkmayan çevrimdışı simgesi de bir başka gösterge.

> Bir güncelleme yaparken; en azından ben deneyip/düzeltiyorum.

Arada gözden kaçanlar, test etme imkanı olmayanlar bulunabiliyor. Compizin
yoksa compiz ile ilgili yamanın durumunu deneyemezsin vs. Zaten test deposu
da bunun için. Gerekli yamaları düzeltip geri alırsak iyi olur gibi duruyor.

> İyi çalışmalar.

Kolay gelsin
Türker