[Gelistirici] [paketler-commits] r51550 - in devel/desktop/kde/konversation: . files

İsmail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Ağu 2008 Per 09:29:55 EEST

Merhaba,

2008/8/21 İnanç Yıldırgan <inancyildirgan at gmail.com>:
[...]
> Ben konversationun şu an depoda bulunan sürümünde kullanım için engel teşkil
> eden bir hata göremedim. Depoda güncellemeden önce de uzun bir süre kullandım
> zaten. O yüzden revert etmeyeceğim. network_status patchini de takip
> edeceğim. Sürüme uygulandığında depoya alırım.

network_status yaması Çağlar'ın yaptığı yamalardan biri, yani Pardus'a
özel. Konversation'ın kendine uygulanacağını sanmıyorum (KDE3
versiyonu için en azından). O yüzden yamayı yeni versiyona port etmen
lazım.

İyi Çalışmalar,
ismail

--
Programmer Excuse #4: It's too complicated for you to understand.