[Gelistirici] r43900 - in devel/applications/games: simutrans simutrans-base simutrans-food simutrans-waste smc smc-music

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
7 Nis 2008 Pzt 13:40:33 EEST

07.04.2008 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazmış:
> Bu çevirilerin po dosyaları üzerinden yapılması gerekmiyor mu? Daha önce de
>  bununla ilgili bir mail atmıştım, maili bulamadım ne yazık ki, tekrar
>  anlatayım:
>
>  Çeviriler translations.xml'ler üzerinden yapıldıktan sonra, bunlar po'lara
>  çevrilirken meren'in yazdığı betik, (po'daki çevirilerin daha güncel olduğunu
>  varsaydığından olsa gerek) po'da zaten var olan girdileri güncellemiyor. Bu
>  durumda, po'lar translations.xml'deki değişiklikleri içermiyor. Daha sonra
>  po'lar tekrar xml'e çevrildiğindeyse xml üzerinde yapılmış değişiklikler boşa
> [...]

Benim aslen yaptığım pspec'leri de değiştirmek olduğu için, po'lardaki
msgtxt'leri değiştiriyorum... Arada bir-iki tane sadece
translations.xml değişikliği olan çıkarsa onları da tekrar çevireceğim
mecburen?

>  Önce bunun için çözümün betiği değiştirmek olduğunu düşünmüştüm ama aslında
>  doğru olan çevirilerin po'lar üzerinden yapılması ve po'ların daha sık
>  üretilmesi.

Peki o po'ları güncelleyen kim? Sanırım şimdilik hiçkimse. meren "ben
Wiki'ye bir belge yazacağımdır ve bu süre zarfında po'ları
güncelleyeceğimdir" demişti, sanırım unuttu. Her gece çalışması için
cron'a bir görev daha verecekti. meren?