[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Rasim AKAR alsaberk at gmail.com
23 Eki 2007 Sal 09:40:00 EEST

Slm;

Öncelikle yazmda belirttiğim gibi yanlış anlaşılma olmasın diye belirttim
ama yanlış anlaşıldı.

Benim tepkim burada kürt kökenli olan insanlara değil.Benimde bir çok
arkadaşım var kürt olan ve çok yakın olduğum.

öncelikle

Furkan
O halde biri çıkar da şöyle derse ne yapacağız? "Amerika PKK ya yardım
ediyor. English desteklerini kaldıralım." Bu mantıklı birşey mi söyle
bakalım.

ingilizce resmi bir dil kürdi ise değil bunu belirteyim

Erdinç her kürt olan kişi tabiki PKK lı değil bizim tepkimi kürt olanlara
değil zaten eminimki şahsen yakından biliyorum kürt olupta pkk yı
desteklemeyenlerde zaten bizlerle aynı düşünceler içerisindeler. benim tek
dil desteğinin kalksın dememdeki nokta

"""ingilizce resmi bir dil kürdi ise değil bunu belirteyim"""

BUYDU