[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Ali Erdinç Köroğlu erdinc at pardus.org.tr
22 Eki 2007 Pzt 13:39:29 EEST

On Mon, 22 Oct 2007 10:27:39 +0300
"Rasim AKAR" <alsaberk at gmail.com> wrote:

| Slm;
| Son günlerde yaşadığımız bu terör olaylarından dolayı herkesin başı sağolsun.

Şehit ailelerine baş sağlığı dilerim.

| 2007 deposundaki pidgin paketindeki dil desteklerinde dikkatimi çeken bir şey oldu.
| Pakette 2 dil desteği bulunmakta 1.English (2. Kurdi) Bu dil desteğinin kaldırılmasını talep ediyorum.

Kürt olan herkes PKK'yı mı destekliyor sana göre? ya da hepsi terörist mi?
Kürt asıllı Türk vatandaşlar askerlik görevlerini yerine getirirken ölünce onlar senin gözünde ŞEHİT olmuyor mu? onlar da vatanlarını savunmuyor mu?
Bu ne kadar düz bir mantık...!

| Bu kişisel bir istekten ziyade birlik ve beraberlik konusunda atmamız gereken bir adım olduğuna inanıyorum.
|
| Lütfen kimse bu talebimi yanlış anlamasın ama ülkemizin bu zor günlerinde
| bizim böyle bir oyala göz yummamız pek iç açıcı bir durum olarak gözükmüyor.

Neye göz yummak rasim neye?
Zaman birlikten ziyade "mantıklı" olma zamanı, herkes üzülüyor, herkes sinirleniyor, herkes kızıyor ama keskin sirke küpüne zarar.

--
N = R* • fp • ne • fl • fi • fc • L

Ali Erdinç Köroğlu < erdinc € pardus.org.tr >
Key ID: 5FF05035 @ pgp.mit.edu
Fingerprint: 577C 1E86 7F41 DDC4 B20D  642C 8641 F345 5FF0 5035