[Gelistirici] Pidgin Paketi Dil Desteği.

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
23 Eki 2007 Sal 09:53:25 EEST

On Tuesday 23 October 2007 09:40:00 Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Slm;
>
> Öncelikle yazmda belirttiğim gibi yanlış anlaşılma olmasın diye belirttim
> ama yanlış anlaşıldı.
>
> Benim tepkim burada kürt kökenli olan insanlara değil.Benimde bir çok
> arkadaşım var kürt olan ve çok yakın olduğum.
>
> öncelikle
>
> Furkan
> O halde biri çıkar da şöyle derse ne yapacağız? "Amerika PKK ya yardım
> ediyor. English desteklerini kaldıralım." Bu mantıklı birşey mi söyle
> bakalım.
>
> ingilizce resmi bir dil kürdi ise değil bunu belirteyim

> [...]

Selam,
Konuyu başından beri takip ediyorum ve okuduklarımdan anladığım şudur:
Rasim Bey her e-postanızda (birilerine bir posta koyup rahatlama isteği
seziyorum) tabanı olmayan yeni bir sav üreterek tartışmayı devam ettirmek
istiyor gibi bir görüntü veriyorsunuz. Gerçek amacınız bu olmasa da görüntü
budur.
Söylediklerinize tek tek karşılık vermeme zaten gerek yok ama şunu bir
hatırlatma olarak dikkate almanızı öneririm. T.C Milli Eğitim Bakanlığı'na
bağlı özel kurslarda Kurdi dediğiniz dil öğretiliyor Türkiye'de. Kürtçe'nin
resmiyeti ile ilgili durumu biraz araştırın derim.
Ayrıca Kürtçe konuşan insanları terörist gibi görekten başka bir zemininiz,
düşünceniz var mı Pidgin'den dil desteğini çekmeyi önerirken?

Sevgili Barış haklı, bu konuya ilişkin son e-posta olmasını diliyorum.
İyi Çalışmalar...
--
Serdar Soytetir
Pardus / KDE Geliştiricisi