[Gelistirici] Network-Manager Otomatik Baglanti

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
19 Eki 2007 Cum 09:34:53 EEST

Selamlar,

19 Eki 2007 Cum tarihinde, Necmettin Begiter şunları yazmıştı:
> Bağlı değilse otomatik olarak bağlanmaya çalışma işini sadece oturum
> açarken belirli sayıda değil de oturum açıldıktan bir dakika sonrasından
> itibaren belirli aralıklarla tekrar etmesi daha kullanışlı olabilir.
Sadece açılışta çalışmasının nedeni güç tasarrufu, tabi seçimlik bişiyler
yapılabilir.

> Bir de şu var: Diyelim benim tanımlı üç kablosuz bağlantım var:
> izmir-ev-kablosuz, bursa-ev-kablosuz, bursa-ev2-kablosuz. izmir-ev-kablosuz
> bağlı iken bağlantısını kopardığımda, modem halâ açık olacağı için,
> izmir-ev-kablosuz'a yeniden bağlanmalı mı?
Hayır niye bağlansın ? İnsanlara "Hayır hep bağlı kalacaksınız" şeklinde bir
zorlamamız yok :)

> Ve bir de şu var: (Çok seyrek kullanılan bir şey olsa da,) ben bağlanmasını
> istemiyorsam? Otomatik bağlanmalı mı, yoksa "otomatik bağlan" - "sadece
> rapor et" diye iki seçeneğimiz mi olmalı?
Otomatik bağlantı zaten seçilebilir durumda.

--
Gökmen GÖKSEL