[Gelistirici] Network-Manager Otomatik Baglanti

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
19 Eki 2007 Cum 09:31:09 EEST

18 Eki 2007 Per tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> 17 Eki 2007 Çar tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> Sevgili Gökmen,
Sevgili Tekman,

> En son güncellemeleri kullanıyorum (rev. 15815), ve fakat
> network-manager'da otomatik bağlantı ile ilgili herhangi bir düğme vb
> görünmemesi durumu devam ediyor. Ama otomatik bağlanma çalışınca
> çalışıyor...
Onu halletik ;)

> Zaman zaman daha önce konuşulmuş ve tartışılmış (bug mı, feature mu
> bağlamında) zeroconf IP'sinin aktive olması durumu can sıkıcı. Bir şekilde
> ilk denemede bulduğu profile bağlanamazsa bir (ya da üç ?!?) kez daha
> denese ya...
Bu zeroConf için ip şeyetme şeysine karşılık Gökçen böyle durumlarda farklı
bir ikon göstermesi fikrini ortaya attı bunu deneyeceğim. Bağlantı ikonunu
üstünde ünlem gibi bişi.

> Bir de olanı biteni baloncuklar vasıtası ile haber verse, şu profili
> buldum, bağlandım, IP'm bu felan şeklinde. Opsiyonel olarak sessiz çalışsın
> ve hiç bilgi vermesin derim.
Bunu package-manager da kullandığımız balonla yapmayı düşünmüştüm. Fakat
kendisinin bir takım konumlanma problemleri mevcut (trayicon yukarıda olunca
patlayabiliyo). Bunun yerine GTK+ da olsa :( libnotify kullanmayı
düşünüyorum. (Görüşler ?)

> Eline sağlık, öperim...
Saygılar,

--