[Gelistirici] Network-Manager Otomatik Baglanti

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
19 Eki 2007 Cum 00:07:57 EEST

On Thursday 18 October 2007 23:17:27 Erkan Tekman wrote:
> 17 Eki 2007 Çar tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:

> Sevgili Gökmen,
>
> En son güncellemeleri kullanıyorum (rev. 15815), ve fakat
> network-manager'da otomatik bağlantı ile ilgili herhangi bir düğme vb
> görünmemesi durumu devam ediyor. Ama otomatik bağlanma çalışınca
> çalışıyor...
>
> Zaman zaman daha önce konuşulmuş ve tartışılmış (bug mı, feature mu
> bağlamında) zeroconf IP'sinin aktive olması durumu can sıkıcı. Bir şekilde
> ilk denemede bulduğu profile bağlanamazsa bir (ya da üç ?!?) kez daha
> denese ya...

> [...]

Bağlı değilse otomatik olarak bağlanmaya çalışma işini sadece oturum açarken
belirli sayıda değil de oturum açıldıktan bir dakika sonrasından itibaren
belirli aralıklarla tekrar etmesi daha kullanışlı olabilir.

Bir de şu var: Diyelim benim tanımlı üç kablosuz bağlantım var:
izmir-ev-kablosuz, bursa-ev-kablosuz, bursa-ev2-kablosuz. izmir-ev-kablosuz
bağlı iken bağlantısını kopardığımda, modem halâ açık olacağı için,
izmir-ev-kablosuz'a yeniden bağlanmalı mı?

Ve bir de şu var: (Çok seyrek kullanılan bir şey olsa da,) ben bağlanmasını
istemiyorsam? Otomatik bağlanmalı mı, yoksa "otomatik bağlan" - "sadece rapor
et" diye iki seçeneğimiz mi olmalı?

Necmettin