[Gelistirici] Network-Manager Otomatik Baglanti

Gökçen Eraslan gokcen.eraslan at gmail.com
19 Eki 2007 Cum 20:42:28 EEST

Selamlar,

19 Eki 2007 Cum tarihinde Gökmen GÖKSEL yazmış:
> 18 Eki 2007 Per tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:

Son update (15822) ile, açılışta network-manager açılmadı. Kendim açtığımda da
alttaki hatayı aldım:

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/kde/3.5/bin/network-applet", line 545, in ?
    main()
  File "/usr/kde/3.5/bin/network-applet", line 541, in main
    applet.start()
  File "/usr/kde/3.5/bin/network-applet", line 293, in start
    autoswitch.scanAndConnect()
  File "/home/gokcen/PiSi/uludag/trunk/tasma/network-manager/autoswitch.py",
line 51, in scanAndConnect
    temp = parseReply(link.read_cmd().data.split('\n'))
  File "/home/gokcen/PiSi/uludag/trunk/tasma/network-manager/autoswitch.py",
line 9, in parseReply
    key,value = node.split('=',1)
ValueError: need more than 1 value to unpack
network-applet: ERROR: Communication problem with network-applet, it probably
crashed.