[Gelistirici] Network-Manager Otomatik Baglanti

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
18 Eki 2007 Per 23:17:27 EEST

17 Eki 2007 Çar tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Problemleri görüşleri bekliyoruz efem.
>
> p.s. Network-Applet ve Manager 'dan denemek için
> devel/system/base/wireless-tools ve network-manager'ı elle derlemeniz
> gerekecek.

Sevgili Gökmen,

En son güncellemeleri kullanıyorum (rev. 15815), ve fakat network-manager'da
otomatik bağlantı ile ilgili herhangi bir düğme vb görünmemesi durumu devam
ediyor. Ama otomatik bağlanma çalışınca çalışıyor...

Zaman zaman daha önce konuşulmuş ve tartışılmış (bug mı, feature mu
bağlamında) zeroconf IP'sinin aktive olması durumu can sıkıcı. Bir şekilde
ilk denemede bulduğu profile bağlanamazsa bir (ya da üç ?!?) kez daha denese
ya...

Bir de olanı biteni baloncuklar vasıtası ile haber verse, şu profili buldum,
bağlandım, IP'm bu felan şeklinde. Opsiyonel olarak sessiz çalışsın ve hiç
bilgi vermesin derim.

Eline sağlık, öperim...

ET