[Gelistirici] eleman araniyy!

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
29 Mayıs 2007 Sal 17:05:55 EEST

29 May 2007 Sal tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> "İç ve dış projelerin planlama ve yürütme işini yapacak" ile "sistem
> yoneticisi / surum paketlerini hazirlayacak" insanin ayni kisi olmasi
> sektorde pek yaygin gorulen bir is tanimi degil. Cunku biri cogunlukla
> idari bir calisma iken, digeri de cogunlukla teknik bir calisma.
> Elbette ikisini hakkiyla bir potada eriten guzide insanlar var. Ama
> boyle bir ciftlestirme, bulunabilecek uygun insan sayisini oldukca
> azaltiyor.

"Kısmet" diyeceğim. "Liste yapmayı bilen ve liste maddelerinin karşısına çek
atabilen" diye de bilirdim, ama böylesini tercih ettim...

Sanırım sıkıntı mühendis ya da teknik eleman olacak insanlara "proje"nin ne
olduğunu, nasıl planlanacağını ve nasıl yönetileceğini öğretememiş eğitim
sistemimizden kaynaklanıyor.

Bu arada tanımlardan yalnızca birine uyan birisini tanıyorsanız rahatlıkla
bana yönlendirebilirsiniz...

ET