[Gelistirici] eleman araniyy!

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
29 Mayıs 2007 Sal 16:48:27 EEST

Wed, 11 Apr 2007 00:41:30 +0300, Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> :

> Acik konusmak gerekirse bence evet :)
> Yani sistem yoneticisi olup da; evrak/projelendirme, butce, rapor vs
> isleri ile ugrasmak isteyen cok az insan tanidim.
http://cekirdek.pardus.org.tr/~tekman/zangetsu/blog/2007/05/29/135/

duyurusunda 1.5 ay sonunda bir revizyon yapmissiniz, "supermen"
diye "begenmemis"(lerden) biri olarak yorum yapmadan duramadim :
"Yayginlastirici" diye aradiginiz ozelliklerde yukarida yazdiklarimla
ilgili ambalaj disinda bir sey degismemis gozukuyor :)

"İç ve dış projelerin planlama ve yürütme işini yapacak" ile "sistem
yoneticisi / surum paketlerini hazirlayacak" insanin ayni kisi olmasi
sektorde pek yaygin gorulen bir is tanimi degil. Cunku biri cogunlukla
idari bir calisma iken, digeri de cogunlukla teknik bir calisma.
Elbette ikisini hakkiyla bir potada eriten guzide insanlar var. Ama
boyle bir ciftlestirme, bulunabilecek uygun insan sayisini oldukca
azaltiyor.

                   Doruk