[Gelistirici] paketler arayüzü kararları

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Mayıs 2007 Pzt 13:45:06 EEST

Selamlar;

09 May 2007 Çar tarihinde, Oğuz Yarımtepe şunları yazmıştı:
> İşte böyle. Durumu netleştirelim, ben de en geç haftaya kodlamasına
> başlıyayım.

Burda durum nedir? Birşeyler yazıyor musun yoksa daha başlayacak zaman
bulamadın mı? Yok yazıyorsan başkalarının da katkı verebilmesi, kodu
inceleyebilmesi için lütfen SVN'e parça parça commit eder misin? Bir anda
500K commit gelirse ben o kodun ne olduğunu anlayana kadar sunucuda
çalıştıramayacağım, sonuçta senin emeğine benim zamanıma yazık olacak :)

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/