[Gelistirici] paketler arayüzü kararları

Hakan DILEK hakandilek at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 15:03:07 EEST

Merhaba Oguz,

> "normalization" ve ilerde yeni bir depo eklenmesi, ingilizce ve turkce
> disinda dillerde de arama yapilmasi gibi ivir zivirlari hesaba katinca
> Paket, Depo, Paket Tanimi ve Dil gibi 4 farkli tabloya ihtiyac
> olacagini dusunuyorum. Paketci, Bagimlilik(Build ve Runtime belki
> tablo icinde bir alanla ayrilabilir) gibi tablolar da eklenebilir.

Iki satir kod bazen bin satir sozden daha anlamli olur diyerek
pspec.dtd'den su veritabani modelini cikardim:
http://ondras.praha12.net/sql/demo/index.php?keyword=pspec

Buradan da uretilen SQL uzerinde biraz degisiklik yaparak, ekteki
(Oracle'ca) SQL betigini olusturdum. Depo guncellemeleriyle ilgili
tablolar burada yok, fakat digerleri tasarimda isine yarayabilir.

Not: Son degisiklikleri gozle yaptim, hatalar olabilir.

--
_hd