[Gelistirici] paketler arayüzü kararları

oguzy at comu.edu.tr oguzy at comu.edu.tr
21 Mayıs 2007 Pzt 13:25:49 EEST

> Selamlar;
>
> 09 May 2007 Çar tarihinde, Oğuz Yarımtepe şunları yazmıştı:
>
> Burda durum nedir? Birşeyler yazıyor musun yoksa daha başlayacak zaman
> bulamadın mı? Yok yazıyorsan başkalarının da katkı verebilmesi, kodu
> inceleyebilmesi için lütfen SVN'e parça parça commit eder misin? Bir anda
> 500K commit gelirse ben o kodun ne olduğunu anlayana kadar sunucuda
> çalıştıramayacağım, sonuçta senin emeğine benim zamanıma yazık olacak :)
>
> Saygılar

Düzenli olarak çalışıp, depoları walk edip sonra da oluşturduğum web
arayüzünde kullanacağım bilgileri tablolara yazan bir betik yazmıştım. Bu
hafta da web arayüzünü bitiririm diyordum. Hafta sonu İzmir'e gitmem
gerekmişti, dizüstünü gece açmış kullanırken koyduğum masaya ayağımın
çarpmasıyla, dizüstü yere masa ile beraber düştü. Neyse ki yavaş bir
düşüştü, çalışıyor ama arka kısmındaki şarj yerinin iç kısmı içine kaçmış
durumda, şarj olmuyor yani. Sallayınca bir takım sesler de geliyor. Kalan
şarjı yedeklerimi (bitirmem, rapoum da dahil buna) almak için harcadım.
Garantisi İzmir'de olduğundan İzmir'e gidip teslim etmem gerekecek.
Yaptığım kadar olan kısmını svnye commit ettim. syncdb.py, şu an için
çalışan kısmı. Bir hafta sonra okulum bitiyor ve hemen ardından finallerim
başlayacak. Başkalarının makinelerinde web arayüzünü bitirmeye
çalışabilirim ama bu pek uzun vadeli olmayacaktır. Garantiye gitti mi 10
günden aşağı da gelmezmiş. Bu projenin aciliyeti nedir? 8 Hazirandan sonra
devam etsem olur mu? Yoksa kısa vadeli bir çözüm (bir arkadaştan ödünç
makine istemek) bulayım mı?