[Gelistirici] yazici otomatik tanima

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
18 Mayıs 2007 Cum 22:52:03 EEST

Merhaba;

Friday 18 May 2007 tarihinde, Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Koray bey bu imza bu listeye özel değil. Tüm gönderdiğim elektronik
> postalarda ve üye olduğum tüm
> haber grupları ve elektronik posta listelerinde görünüyor.
> Çok sayıda listeye üye olduğum ve iletişimimin büyük kısmını
> elektronik posta ile
> ile hallettiğim için bir nevi Pardus sitelerinin reklamı olmuş oluyor. Bu
> sebeple kaldırmayı düşünmüyorum. (40 civarı haber grubu, e-posta listesi
> v.b. oluşumlara üyeyim)

Eren bey, kusura bakmayın ama açıklamanız durumu daha da kötüleştiriyor : Bu
tip bir imzadan Koray, ben ya da ahmet/mehmet kişisel olarak rahatsız
olmuyor, listeler ve haber gruplarında bu tip uzun imzaların etik olarak
doğru olmadığını savunuyoruz. Bu tip fazla alıcılı listelerde kullanımının
olabildiğince azaltılması gerektiğini düşünüyoruz...

Genel olarak liste / grup tipi oluşumlarda imzaların minimumda tutulması, amaç
ne olursa olsun reklam kokan davranışlardan kaçılması kabul görmüş bir
pratiktir. Uyulması tabii ki isteğe bağlı olmakla birlikte uzun yıllar
sonunda ortaya çıkmış ve gelenekselleşmiş bir alışkanlıktır diyelim.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]