[Gelistirici] yazici otomatik tanima

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
18 Mayıs 2007 Cum 23:01:52 EEST

Ekin bey uzun süredir çeşitli listelere yazıyorum. Daha önce hiç uyaran
olmadı. Listelerin kurallarında da gözüme çarpmadı. Madem böyle bir etik
kural var bende
uyarım. Uyardığınız ve bildilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Hatanın neresinden dönersem kardır.

İmzayı komple
kaldırdım. Bunu öğrenmem iyi oldu. Artık daha fazla dikkat edeceğim.
Bu etik kuralı bilmediğim ve reklam
yaptığım için özür dilerim.

18.05.2007 tarihinde Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr> yazmış: