[Gelistirici] yazici otomatik tanima

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
18 Mayıs 2007 Cum 22:34:47 EEST

Koray bey bu imza bu listeye özel değil. Tüm gönderdiğim elektronik
postalarda ve üye olduğum tüm
haber grupları ve elektronik posta listelerinde görünüyor.
Çok sayıda listeye üye olduğum ve iletişimimin büyük kısmını
elektronik posta ile
ile hallettiğim için bir nevi Pardus sitelerinin reklamı olmuş oluyor. Bu
sebeple kaldırmayı düşünmüyorum. (40 civarı haber grubu, e-posta listesi v.b.
oluşumlara üyeyim)

Ancak tabiki sizinde rahatsızlığınızı gidermek için sürekli kullandığım bu
hesap dışında bir e-posta hesabı açıp bundan sonra o hesap ile yazarım.

Özel bir e-posta ile bunu daha önce keşke bana iletseydiniz. O zaman daha
erken bir çözüm bulmuş olurduk.

Verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.

17.05.2007 tarihinde Koray Löker <loker at pardus.org.tr> yazmış: