[Gelistirici] paketler arayüzü kararları

Hakan DILEK hakandilek at gmail.com
10 Mayıs 2007 Per 10:35:26 EEST

Merhabalar,

> Şöyle tablolarım olsun diye düşünüyorum:

> DepoUpdate(lastupdatetime, lastedittime) -- bunu en son anlattım
>
> DepoAdıPackages(name, reponame, summary?, description?, isa, partof,
> archieveaddr, builddep, builddepversion) (devel, contrib ve 2007 için ayrı
> ayrı toplam 3 tablo)

Pisi API ile bu bilgilerin ne kadarina erisilebilir bilmiyorum, fakat
"normalization" ve ilerde yeni bir depo eklenmesi, ingilizce ve turkce
disinda dillerde de arama yapilmasi gibi ivir zivirlari hesaba katinca
Paket, Depo, Paket Tanimi ve Dil gibi 4 farkli tabloya ihtiyac
olacagini dusunuyorum. Paketci, Bagimlilik(Build ve Runtime belki
tablo icinde bir alanla ayrilabilir) gibi tablolar da eklenebilir.

--
_hd