[Gelistirici] Bilgi Üniversitesi'ndeki forumda alınan geribildirimler

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Mar 2007 Per 00:57:17 EET

22 Mar 2007 Per tarihinde, Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Veri olarak bir bilgi sahibi değilim. Sadece gördüğümü söylüyorum. Gimp,
> Gnome gibi uygulamaları kullanıyorum. XFCE daha hızlı gibi geliyor bana.
> Bilmiyorum bu belkide benim gördüğüm bir rüyadır. Belkide buna inanmak
> istiyorum. Ya da benim bilgisayarım ile ilgili bir özelliktir.

Son baktığımda bilgisayarların/anakartların/işlemcilerin falan masaüstü ortamı
seçme diye bir özellikleri yoktu.

> İlla XFCE olsun demiyorum. Depoda olsa ve depodan çekip kurulabilse iyi
> olur diyorum. İyi olur derken benim için iyi olur diyorum. Tercih
> seçeneğini arttıkça kullanıcı sayısı artar diye düşünüyorum. Bu da kişisel
> görüşüm. Herhangi bir istatistik bilgiye sahip değilim. Hepsi bana ait
> düşüncelerdir. Hiç birinin bilimsel bir ispatı yoktur. Bunlar dilektir,
> istektir, görüştür. Kabul edip etmemek Pardus'u geliştirenlerin elindedir.

Barış böyle bir argümanla (uçak motoru) ortaya çıkıyorsan bunun arkasının da
dolu olması gerektiğini söylüyor, bunu yaparken de eğer teknik bilgin
yetmiyorsa ve bu konuları araştırıp öğrenme isteğin yoksa eline kronometre al
mesela ama tabiri caizse boş kefeden ortaya sallama lütfen. Ölçemediğin şeyi
tanımlayamazsın/iddia edemezsin hatta isteyip/görüş bildiremezsin.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/