[Gelistirici] Bilgi Üniversitesi'ndeki forumda alınan geribildirimler

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
22 Mar 2007 Per 00:41:43 EET

21.03.2007 tarihinde Barış Metin <baris at pardus.org.tr> yazmış:

> Bunu anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum. XFCE ile KDE/Gnome
> uygulamalarını
> kullanıp nasıl daha hafif bir masaüstü elde etmeyi başaracağız[1]?
> Masaüstü
> kullanıcısı için bir müzik çalıcısı sunmak zorundayız. Bir ofis yazılımı
> web
> browser, e-posta yazılımı, hızlı mesajlaşma uygulaması vs. vs.. Her biri
> için
> ya KDE ya da Gnome kütüphanelerini kullanan uygulamaları tercih etmek
> zorunda
> da kalacağız.

> [...]

Veri olarak bir bilgi sahibi değilim. Sadece gördüğümü söylüyorum. Gimp,
Gnome gibi uygulamaları kullanıyorum. XFCE daha hızlı gibi geliyor bana.
Bilmiyorum bu belkide benim gördüğüm bir rüyadır. Belkide buna inanmak
istiyorum. Ya da benim bilgisayarım ile ilgili bir özelliktir.

İlla XFCE olsun demiyorum. Depoda olsa ve depodan çekip kurulabilse iyi olur
diyorum. İyi olur derken benim için iyi olur diyorum. Tercih seçeneğini
arttıkça kullanıcı sayısı artar diye düşünüyorum. Bu da kişisel görüşüm.
Herhangi bir istatistik bilgiye sahip değilim. Hepsi bana ait düşüncelerdir.
Hiç birinin bilimsel bir ispatı yoktur. Bunlar dilektir, istektir, görüştür.
Kabul edip etmemek Pardus'u geliştirenlerin elindedir.

Teşekkürler.

--
http://www.pardus-oyun.org
Pardus Oyun İncelemeleri Sitesi