[Gelistirici] Bilgi Üniversitesi'ndeki forumda alınan geribildirimler

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
22 Mar 2007 Per 01:43:05 EET

Ortaya sallama gibi bir niyetim yok. Teknik bilgim belki yetersizdir
bilmiyorum. Bir araştırmada yapmadım ama yapabilirim. Araştırmayı severim.
XFCE de seçenekler arasına girebilir mi ben ondan çok memnunum demek suç ise
özür dilerim. Ben sadece XFCE kullanıp memnun kaldığımı ve KDE'nin benim
gözümde ağır olduğunu söylüyorum. Teknik bir araştırma için makinemi
getirebilirim ve beraber test yapabiliriz.

Uzatıp listeyi kirletmek istemiyorum. Bu gereksiz mesajlarım için özür
dilerim.

Teşekkürler.

--
http://www.pardus-oyun.org