[Gelistirici] Bilgi Üniversitesi'ndeki forumda alınan geribildirimler

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
21 Mar 2007 Çar 11:05:35 EET

Aynı şekilde bende test için yardım ederim. XFCE kullanmak için
bilgisayarımda Pardus'un yanında Xubuntu dağıtımını da kullanıyorum. Makinem
eski değil. 10. ayını bu ay doldurdu. Ancak KDE bana bu makinede bile ağır
geliyor. XFCE ise uçak motoru gibi çalışıyor :)

KDE Desktop kurulu Pardus'a XFCE Desktop kurup tekrar KDE'ye dönmek
istendiğinde ufak tefek sorunlar oluşuyordu. Bunların hepsini ayrıntılı
olarak Eren Türkay biliyor.

Dipnot : Bende Gnome için uğraşıyorum. Şu an Gnome kurulu bende ancak bir
sürü hata ile çalışıyor :) XFCE sorunsuz çalışırsa ben dahil bir çok kişi
minnettar olacaktır. (Gnome kurulumu için yardım eden ubuntucu arkadaşlara
teşekkür ederim) XFCE olacak ise Gnome da gereksiz kalıyor. XFCE kullananlar
bilir, XFCE Gnome'un makyajsız yüzü gibi :)

Bu uğurda çalışan herkese kendi adıma teşekkür ederim. Ne kadar çok seçenek
o kadar geniş kitle anlamına geliyor. Canonical bunu gördü ve en popüler
dağıtım Suse'nin önünü kesti. Bu konuda çalışan arkadaşların vakti yok, iş
çok fazla, geliştiricisi sayısı ve paketçi sayısı yetersiz. Hepsinin
gönüllüler olarak farkındayız. Herkes azimle çalışıyordur eminim. Diğer
masaüstlerini uyarlamak çok zor bir iş bunu da biliyorum ama XFCE olsa güzel
olacak :)

Teşekkürler.
--
http://www.pardus-oyun.org