[Gelistirici] Bilgi Üniversitesi'ndeki forumda alınan geribildirimler

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
21 Mar 2007 Çar 09:55:52 EET

On Wednesday 21 March 2007 10:07:24 Görkem Çetin wrote:
> Merhaba
>
> Bilgi Üniversitesi'nde yapılan "Geliştiriciler sizi dinliyor" forumunda
> alınan notların üzerinden geçtim, ortaya aşağıdaki bir kaç madde çıktı.
>
> - KDE'den sonra düşük sistemli makineler için XFCE (ya da benzeri) bir
> masaüstü kullanan bir sürüm çıkartılabilir.
> - Bu düşük donanımlı makinelerde Pardus kullanımına yönelik bir belge
> hazırlanabilir.

xfce4.0 ı erenturkay meeerge etti contribe ve gayet iyi çalışıyor evdeki pII
makinamda

ancak ikinci durum için qt ve kde baağımlılıkları temel uygulamalarda var eğer
düşük donanım kullanacak olan kişi tasma kullanmadan bu işi halledebilir ise
buna göre bir çalışma başlayabilir

ben testçi olmaya razıyım