[Gelistirici] [Uludag-commits] r12813 - trunk/yali/yali

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
9 Mar 2007 Cum 20:02:41 EET

09 Mar 2007 Cum 19:48 tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Erkan'ın bu süreçte çok yıprandığını görüyor ve üzülüyorum. Arkadaşlar
> lütfen bize (Erkan ve işin bu tarafında çalışan diğer ecirlere) güvenin!

 Bunun güvenle ilgisi yok. Beğenmiyorsan beğenmiyorsundur, ki söylediğinin
aksine pek çok geliştirici filan da beğennmiyor (Doruk gibi iki saat
beklemeden havamı boşaltayım, hem adam kendisini yalnız hissetmesin dedim).

 Öte yandan beğenmemek ile muhalefet etmek farklı şeyler (Bu yüzden her
beğenmediğine muhalefet etmeyen aklı selim insanlarız, wihüü).

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing