[Gelistirici] [Uludag-commits] r12813 - trunk/yali/yali

Ali Işıngör isingor at gmail.com
9 Mar 2007 Cum 19:48:00 EET

Ben, Görkem, Erkan ve adlarını anmadığım pek çok geliştirici de beğeniyor bu
sürüm adını, ne olacak şimdi? "Şu tekir olanının değil de sarman olanının
adını ya da şu şirin tatil beldemizin adını koysaydık?" türünden
tartışmaların başlamasını engellemek için yazıyorum bunu...

İşin PR, tanıtım ve basınla ilişkiler tarafında sesimizi çoğaltmamızı ve
yeni kitlelere erişmemizi sağlayacak bir sürecin parçası olarak, Anadolu'nun
nesli tükenen/tehlike altındaki canlı türlerinden bir kedinin adı verildi bu
sürüme... Bundan sonraki sürümlerde de izleyeceğimiz bu isimlendirme ile
büyük bir kampanya yürüteceğiz. Bu kampanya sayesinde aralarında Atlas,
Sıfır Yok Oluş ve çok sayıda ulusal/yerel dergi ve TV kanalı ile yanyana
duracağımız, Pardus'un marka değerini yükseltecek projeleri ayağa kaldırmayı
hedefliyoruz.

Sürüm adını belirlerken bazı kriterleri vardı Erkan Tekman'ın... Bu sürüm
adı yerel bir unsur taşımalı ama aynı zamanda evrensel de olmalı; üzerinden
yeni tanıtım ile PR süreçleri süreçler geliştirebileceğimiz bir
niteliğesahip olmalı ve sürüm adı üzerinden kendimizi
konumlandırabileceğimiz "bir
duruşu/bir mesajı" içermeliydi...

Eğer kriterlerimiz buysa, ben çok başarılı buluyorum Felis chaus'u.

Erkan'ın bu süreçte çok yıprandığını görüyor ve üzülüyorum. Arkadaşlar
lütfen bize (Erkan ve işin bu tarafında çalışan diğer ecirlere) güvenin!

Dostlukla-Ali