[Gelistirici] [Uludag-commits] r12813 - trunk/yali/yali

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Mar 2007 Cmt 14:44:35 EET

Selamlar;

09 Mar 2007 Cum tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Ben, Görkem, Erkan ve adlarını anmadığım pek çok geliştirici de beğeniyor
> bu sürüm adını, ne olacak şimdi? "Şu tekir olanının değil de sarman
> olanının adını ya da şu şirin tatil beldemizin adını koysaydık?" türünden
> tartışmaların başlamasını engellemek için yazıyorum bunu...

Çok önemli bir noktayı kaçırıyorsun, bu sürüm sadece TÜBİTAK personelinin
değil! Dışarıda bu sürüme öyle ya da böyle katkı veren 10'larca kişi var ve
bir şeyleri beğenmek hakları olduğu gibi beğenmemek hakları da baki( aynı
benim gibi, sürüm ismi konmasından/bunun son dakikada olmasından son derece
rahatsız ve sevimdiz durumdayım.)

> Erkan'ın bu süreçte çok yıprandığını görüyor ve üzülüyorum. Arkadaşlar
> lütfen bize (Erkan ve işin bu tarafında çalışan diğer ecirlere) güvenin!

Eğer isim koymak ve uygulamak PR'ın işi diyorsan tepkiler de gayet doğal ve bu
süreç bundan sonra bu şekilde işleyecekse tepkilerde bu şekilde işlemeye
devam edecek, bunun sana ya da Erkan bey'e güvenmemek ile bir ilgisi yok,
sadece susmayı tercih etmek ile etmemek arasındaki çizgi ile ilgisi var ve
bazıları susmamayı tercih ediyor...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>