[Gelistirici] Güvenlik Modeli ve Yabancı Basın :)

selim ok selimok at gmail.com
28 Haz 2007 Per 23:37:00 EEST

28.06.2007 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com> yazmış:

> Bu konuda zamanı olan birileri ingilizce olarak bir döküman yazabilir
> mi? Python in Pardus'ta olduğu gibi detaylı olarak yazılırsa çok
> mükemmel olur. Elimizde referans olarak vereceğimiz bir döküman olması
> bize avantaj kazandıracak gibi görünüyor, en azından forumlar'a linki
> post edebiliriz. :)

Top 5'e giremiyorsak tek eksigimiz, ingilizce belge ve destek eksigi. Evet
soran cevabini cok hizli aliyor, ama sormayan böyle kendin kendine görüsler
üretiyor. Diger topiclerde dikkatini cekmistir, kullanmiyorum diyenler sebep
olarak; "kücük community, yetersiz destek" konusunu öne cikarmislar.

Biliyorum herkes bu eksigin farkinda, ama bugzilla cöpcüsünün görevi
sorunlari hatirlatmaktir (baska bir deyisle dürtmek). Bir teknik cevirmen
konusu vardi, ne oldu acaba?
Hani hem Ingilizceden-Türkce'ye hem diger yönlü ceviriler yapip ortaligi
senlendirse, Ingilizcemiz gelisse o belgeleri, ona bagli olarak artan
Pardus-Ecnebi kanallarini, yabanci-pardus forumlarini okurken. Bi kivilcim
eksik sanki, yoksa gerisi gelecek...

Kissadan hisse, bu konuda da bir Varan x (x > 3) bekliyoruz.

Selim