[Gelistirici] pure functional

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
22 Haz 2007 Cum 11:10:34 EEST

On Friday 22 June 2007 02:34:00 Aycan iRiCAN wrote:

> Ancak ben başkalarının doğruları yerine kendi hatalarımı yapmayı tercih
> ederim. Size de tavsiyem, bazen uğraşlarınızdan sıyrılıp pencereyi
> açmanız ve manzaraya bakmanız, ve tabiki yabancılarla iletişim
> kalitenizi artırmanız. Aksi halde geçmişte bu gibi bir direnç nedeniyle
> yaşanan sorunları tekrar yaşayacağız.

Durum şu:

Biz kendi amaçları ve kullanıcıları olan, bunların gereklerini karşılamak için
gerekirse veya uygun olursa değişik teknolojiler kullanan bir dağıtımız.

NixOS, tamamen fonksiyonel bir paket yönetim/yapılandırma sistemi yapmak
amacıyla girişilmiş, güzel şeyler ortaya çıkarabilecek bir araştırma
çalışması.

Siz ise elle tutulur bir şeyler yapmayıp, sağda solda gördüğünüz eski
haberleri yollayarak boş tartışmalarla vakit kaybettiren bir fanatiksiniz.