[Gelistirici] pure functional

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Haz 2007 Cum 02:27:40 EEST

22 Haz 2007 Cum tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:
> Umarım beni yanlış anlamıyorsunuzdur (ki öyle olduğunu düşünüyorum
> listedeki cevaplardan). Pardus kendi planlarını başarıyla uygulayan bir
> çalışma, katkısı olanların eline sağlık. Ancak yeni fikirlere, önerilere
> ve eleştirilere bu denli saldırgan yaklaşmayabilir. Hepimizin öğreneceği
> daha çok şey var.

Kimsenin kimseye saldırgan veya akresif yaklaştığını düşünmüyorum fakat bu
listeye bugüne kadar attığınız e-posta içeriklerinde mevcut durumlara
çözüm/eksiklerinin analizi/geliştirme önerileri ve bu doğrultuda katkı yerine
alternatiflerini kullanmanın doğru olduğuna inandığınız bir tutum görüyorum,
öyle demek istememiyorsanız kendinizi yanlış ifade ediyor olmalısınız.

Nixos çözümleri enteresan olabilir, GIT harika bir araç olabilir, TRAC ile tüm
dertlerimiz bitiyorken, LISP ile fonksiyonel programlamanın dipine vursak
belki nirvanaya da ulaşıyor olabilir ama dışardan çok açık ve net görüldüğü
gibi (3 kere aynı içerikli e-postaya cevap yazdığıma göre açık ve net olmalı
diye düşünüyorum) mevcut amaç/araç ve işleyişimiz böyle değil, yakın
gelecekte de olmayacak.

Bu doğrultuda yapıcı veya eleştiri katkısı yapmak istiyorsanız bir sorun zaten
ortada yok, ama üç günde bir birşeylerin alternatiflerinin kullanılsa bir
sürü şeyin çok değişik olacağı fikrini içeren ama başka bir konusu olmayan
e-postalar okumaktan en azından ben kendi adıma sıkıldım, sonuçta burası
pardus-kullanıcıları e-posta listesi değil...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/