[Gelistirici] pure functional

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Haz 2007 Cum 02:55:29 EEST

22 Haz 2007 Cum tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:
> Bunu geliştiricilerinizle paylaşmanız daha faydalı olur. Ben zaten kendi
> uğraşlarımla sandığınızdan fazla ilgileniyorum, bir yandan da sizlerle
> birşeyler paylaşmayı umuyodum. Sizin bu vizyonunuz bana daktilo başında
> oturan maymunları hatırlattı. Onlar için konuşmak tartışmak pek
> önemsizdir. Zaten doğru yol bellidir. Tek yapılması gereken daktilonun
> tuşlarına basmaktır. Yeterince maymun bir araya gelirse iyi işlerin
> ortaya çıkması da mümkün olur.
>
> Ancak ben başkalarının doğruları yerine kendi hatalarımı yapmayı tercih
> [...]

Harika bir tespit olmuş özellikle ilk paragrafa bayıldım!. O zaman siz
başkalarının doğruları yerine kendi hatalarınızı kendi köşenizde yapmaya
devam ederken, izin verin biz de kendi hatalarımızı kendi köşemizde yapmaya
devam edelim.

Geliştirici e-posta listesine pozitif bir katkınız olmadığına karar vererek
listeye attığınız e-postaların aynı diğer SVN hesabı olmayan liste sakinleri
gibi moderasyona tutulması için gerekli değişiklikleri yaptım. Bundan sonra
aynı SVN hesabı olmayan ama listeye e-posta atmak isteyen diğer liste
sakinleri gibi sadece listenin ilgisini çekecek mesajlarınız onaylanacak.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/