[Gelistirici] pure functional

Aycan iRiCAN aycan.irican at core.gen.tr
22 Haz 2007 Cum 02:34:00 EEST

Ismail Dönmez yazmış:
> On Friday 22 June 2007 02:10:18 Aycan iRiCAN wrote:
> [...]
>>

> Benim vizyonum insanlar konuşmak yerine kod yazsa daha çok gelişecek. Ha biri
> çıkıp PiSi'yi Perl6 ile yazıp Haskell ile derlenmiş Pugs üzerinde host etse
> ilginç olurdu evet ama fanteziye zaman yok maalesef.
>
> Şimdi http://tinyurl.com/yr6bb4 adresinden kendinize bir hata seçin ve biraz
> bugzilla kaslarınızı geliştirin :-)
>
> Yok illa functional bişiler istiyosanız Linspire araçlarını hâlâ Ocaml'a port
> etmeye çalışıyor. Onlara yardım edebilirsiniz.
>
> /ismail

Bunu geliştiricilerinizle paylaşmanız daha faydalı olur. Ben zaten kendi
uğraşlarımla sandığınızdan fazla ilgileniyorum, bir yandan da sizlerle
birşeyler paylaşmayı umuyodum. Sizin bu vizyonunuz bana daktilo başında
oturan maymunları hatırlattı. Onlar için konuşmak tartışmak pek
önemsizdir. Zaten doğru yol bellidir. Tek yapılması gereken daktilonun
tuşlarına basmaktır. Yeterince maymun bir araya gelirse iyi işlerin
ortaya çıkması da mümkün olur.

Ancak ben başkalarının doğruları yerine kendi hatalarımı yapmayı tercih
ederim. Size de tavsiyem, bazen uğraşlarınızdan sıyrılıp pencereyi
açmanız ve manzaraya bakmanız, ve tabiki yabancılarla iletişim
kalitenizi artırmanız. Aksi halde geçmişte bu gibi bir direnç nedeniyle
yaşanan sorunları tekrar yaşayacağız.

Sevgiler...
--
aycan