[Gelistirici] pure functional

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Haz 2007 Cum 02:15:37 EEST

On Friday 22 June 2007 02:10:18 Aycan iRiCAN wrote:
[...]
>Evrim'in bu e-postayı göndermesinin sebebi sizin vizyonunuzu genişletmek olsa
> gerek.

Benim vizyonum insanlar konuşmak yerine kod yazsa daha çok gelişecek. Ha biri
çıkıp PiSi'yi Perl6 ile yazıp Haskell ile derlenmiş Pugs üzerinde host etse
ilginç olurdu evet ama fanteziye zaman yok maalesef.

Şimdi http://tinyurl.com/yr6bb4 adresinden kendinize bir hata seçin ve biraz
bugzilla kaslarınızı geliştirin :-)

Yok illa functional bişiler istiyosanız Linspire araçlarını hâlâ Ocaml'a port
etmeye çalışıyor. Onlara yardım edebilirsiniz.

/ismail

--
Perfect is the enemy of good