[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

turkersezer at tsdesign.info turkersezer at tsdesign.info
18 Haz 2007 Pzt 13:20:15 EEST

Selam,

Su anki durumda sadece masaustundeki resmin degismesi degil, tamamen
kaybolmasi gibi bir durum da var. Yani felis chaus arkaplanini kullanan
bir kullanici ((eger bunu kendi indirip arkaplan yapmadiysa)) biz
makinasindan resmi sildigimiz icin guncelleme sonrasi arkaplansiz kalacak.
Bircok kullanici tarafindan da bu bir hata olarak gorulecektir.

Madem illa ki insanlara siz bu guncelleme ile yeni surume gectiniz, yeni
surumumuzun adi bu dememiz gerekiyor, en azindan kullanicilarin
arkaplanlarini silmeyelim, yeni surum ile degistirelim. Muhtemelen yeni
surumun arkaplanini gormek, kullanicida diger gorsel degisikliklerle ayni
etkiyi yaratacaktir. ((Simgelerin degismesi, kisayollara eklenen efektler
vs.))

Bunu yaptiktan ve kullaniciya senin kullandigin surum bu, bizim yeni
surumumuzun adi bu hatta surume adini veren canli da bu diye gosterdikten
sonra "Hayir, ben masaustumde felis chaus gormek istiyorum" diyen
kullanicilara felis chaus'un soyu tukendi, artik onu kullanamazsiniz demek
*ozgur* bir projede biraz hatali durur gibi geliyor.

Saygilar
Turker