[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
18 Haz 2007 Pzt 12:54:26 EEST

Mon, 18 Jun 2007 12:01:33 +0300, "Ali Işıngör" <isingor at gmail.com> :

> Sadece önerdiğiniz yöntemin sonu yok, 2007.3'te ya da Pardus 2008'de
> ne yapacağız? Tüm duvarkâğıtlarını mı depoda tutacağız?
> Sürdürülebilir ve PR süreçlerimize yardım eden bir yöntem değil
> sizin savunduğunuz...
Neresi surdurulebilir degil allahaskina? Hangi teknik dayanakla bunu
soyluyorsun? 2045'e kadar tum duvar kagitlari tutulsa ne olacak? Ne
kadar yer kaplayacak depoda? Yer kitligi mi var?

> Eğer eski duvarkağıdı sistemde kalacaksa ve böylelikle kullanıcının
> istediği an eski duvarkağıdına geri dönebilmesini sağlayabiliyorsak;
> 300-350 MB'lık 2007.2 güncellemesi sonrasında kullanıcının masaüstüne
> 2007.2 Caracal caracal duvarkağıdını koymakta sakınca görmüyorum.
PR adi altinda -kendisi hali hazirda bir secim yapmis- kullanicilara
zevk dayatilmasi dogru degil. Adam bir duvar kagidi secmis (belki
kendi yuklemis), hali hazirda calisiyor ama guncelleme yapti diye adamin
sectigi duvar kagidini sorgusuz sualsiz degistiriyorsun, olacak is
degil.

Kullanici dostu bir orta yol (ki bunun icin programlama gerekecektir),
guncellemeler sonrasi bir pencere cikarip "yeni surume gectiniz, ismi
hede hodo (hatta baska piarsal neler koyacaksan onlar), duvar
kagidinizi su elimizde gormus oldugunuz yenisi ile degistirmek ister
misiniz? e/h" diye sormak olur.

Bu tarz post-upgrade/install islemlerine uzun zamandir ihtiyac var ama
yetistirebilir mi birileri bilemem...

                   Doruk