[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 14:00:17 EEST

Merhabalar
Bu güncelleme ile geçişler sonrasında kaptanın yeniden çalışıp
ilk kurulumdaki gibi sorular sormasını ve arkaplan fotoğrafınlarında,
1. fotoğraf
olarak yeni sürüm olan (örneğimize caracal   caracal) resmi önermesi
daha güzel olacaktır.

He yok biz eski sürüm isimlerinin geçtiği resimleri kullanıcı seçmesin
istiyorsak kaptan bu eski isimleri göstermesin (silsin demiyorum
sadece listede göstermesin) kendi isteğiyle değişik yapma seçeneğini
seçen kullanıcı eski fotoğrafı bu şekilde tutabilir ama aynı zamanda
karşısına güncellemeden sonra ilk gelecek olan kaptan sayesinde
sürümün ismini de öğrenebilmiş olacaktır.

Yani adamın hem eski masaüstü fotoğrafını silmemiş olacağız hemde yeni
sürümün fotoğrafını gösterip tercih edip etmediğini soracağız.