[Gelistirici] Çakışmalar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Haz 2007 Paz 20:53:14 EEST

On Sunday 17 June 2007 15:04:10 S.Çağlar Onur wrote:
> Bu sorunu daha önce çözdük mü biz ve bunadık hatırlamıyoruz?

Bu bir tesadüf:

In [17]: order =
pisi.api.plan_upgrade(["kdepim", "kdelibs", "git", "kdebase", "fribidi"])[1]

In [18]: print order
Out[18]: ['fribidi', 'kdelibs', 'kdepim', 'git', 'kdebase']

In [19]: order =
pisi.api.plan_upgrade(["kdepim", "kdelibs", "git", "kdebase", "fribidi", "kdelibs-apidox"])
[1]

In [20]: print order
Out[20]: ['kdepim', 'git', 'kdelibs-apidox', 'kdebase', 'fribidi', 'kdelibs']

---

Ben de tam bu işle uğraşıyordum ve bu soruyu soracaktım aslında. Önerdiğim
çözüm ile yalnızca kdelibs kurmak isteyen birisine bu conflict kdepim
paketi'nin de upgrade edilmesi ile çözülebilir demiş oluyoruz. Böylece
order'a kdepim de eklenmiş olacak.

Ama asıl sorun bu değil. Ya da başında ben bu kısmı kaçırıp diğer soruna
odaklanmışım. Buradaki order'ı belirleyen graph kodunda conflict'ler ele
alınmıyor. Graph'da conflictler de dikkate alınmalı. Bu beklediğimden daha
zorlu bir değişiklik gerektirebilir. Bir tahmin yürütemiyorum.

- Faik