[Gelistirici] Çakışmalar

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Haz 2007 Paz 15:04:10 EEST

17 Haz 2007 Paz tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Bunu yapalım. Ignore çözümleri çok hacky bir kere. Bu iş için yeni bir tag
> de icat edeceksek hata yaparız gibi geliyor. Daha basit çözümü olmalı. Yeni
> bir tag icat etsek de release'e yetişmesi _mümkün değil_ zaten. Replaces
> tag'ini dahi henüz halledemedim. Hem pisi, hem package-manager tarafında
> bir sürü sorun çıkıyor.

Bu sorunu daha önce çözdük mü biz ve bunadık hatırlamıyoruz?

caglar at zangetsu ~ $ sudo pisi lu
            git - GIT - the stupid content tracker
        kdebase - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar
 kdebase-beagle - KDE masasüstü sistemi için gerekli temel uygulamalar
        kdelibs - Tüm KDE programlarının ihtiyaç duyduğu KDE kütüphaneleri
         kdepim - KDE KBY (Kişisel Bilgi Yönetimi) uygulamaları: korganizer,
kmail, knode...
   konversation - KDE için kolay kullanımlı bir IRC istemcisi
  microcode-ctl - Intel IA32 microcode update utility
        mplayer - Linux için ses ve görüntü oynatıcı
        ntfs_3g - Userspace driver for NTFS read/write support
caglar at zangetsu ~ $ sudo pisi up
Depolar güncelleniyor
* pardus-2007-test deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
pardus-2007-test deposu için güncelleme yok.
* contrib-2007 deposu güncelleniyor
pisi-index.xml.bz2.sha1sum     (40.0  B)100%      0.00 B/s [??:??:??] [bitti]
contrib-2007 deposu için güncelleme yok.
Bu paketler yükseltilecektir: kdepim git kdebase ntfs_3g kdelibs
kdebase-beagle mplayer konversation microcode-ctl
Paket(ler)in toplam boyu: 59.24 MB
Downloading 1 / 9
Installing 1 / 9
kdepim-3.5.7-39-24.pisi [önbellekte]
kdepim paketi, versiyon 3.5.7, sürüm 39, inşa 24 kuruluyor
Yeni dağıtım sürümüne yükseltiliyor
kdepim paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
kdepim paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
kdepim paketi yapılandırılıyor
kdepim paketi yapılandırıldı
kdepim paketi yükseltildi
Installing 5 / 9
kdelibs-3.5.7-60-54.pisi [önbellekte]
kdelibs paketi, versiyon 3.5.7, sürüm 60, inşa 54 kuruluyor
Yeni dağıtım sürümüne yükseltiliyor
kdelibs paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
kdelibs paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
kdelibs paketi yapılandırılıyor
kdelibs paketi yapılandırıldı
kdelibs paketi yükseltildi

seriye kdepim ile başladığı için sorun kendi kendine ortadan kalktı :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/