[Gelistirici] Çakışmalar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Haz 2007 Paz 21:03:28 EEST

On Sunday 17 June 2007 20:53:14 Faik Uygur wrote:
> Ama asıl sorun bu değil. Ya da başında ben bu kısmı kaçırıp diğer soruna
> odaklanmışım. Buradaki order'ı belirleyen graph kodunda conflict'ler ele
> alınmıyor. Graph'da conflictler de dikkate alınmalı. Bu beklediğimden daha
> zorlu bir değişiklik gerektirebilir. Bir tahmin yürütemiyorum.

Hmm şöyle bir workaround yapabiliriz belki. Eğer X paketinin dosyaları Y
paketinin dosyaları ile çakıyor ancak Y paketi kurulacak paketler sırasında
ise pisi ağlamaz, çünkü yeni gelen bu Y paketi'nin dosyaları yeni gelen X
paketi'nin dosyaları ile çakışmıyor olmalı.

_Yalnızca_ X paketi kur diyen adama da, eski Y paketi'nin dosyaları ile
çakıştığını Conflicts versiyon/release ile belirttiğimizden ve bu sayede de
order'a Y de eklettiğimizden yukardaki senaryo ile file conflicts'ler
aşılacak.

Çok mu karmaşık?

- Faik