[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
9 Haz 2007 Cmt 21:56:17 EEST

Sat, 9 Jun 2007 20:54:50 +0300, Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> :

> Bu tip soruların sadece dil paketleri için söz konusu olacağını
> tahmin ediyorum. Yoksa Pardus'un tek CD ile masaüstü için gerekli tüm
> yazılımları kurması ilkesinden vazgeçmiyoruz değil mi? Bu profil
> (oyun, multimedya, geliştirme, sunucu, hede) işinin sonuçta teker
> teker paket seçmeye gideceğini ve de bizim asıl hedef kitlemiz için
> yanlış bir strateji olduğunu düşünüyorum...
Bir kurulum tipi destegi yine de fena olmayabilir. En azindan bir
"minimum kurulum" seceneginin olmasi guzel olurdu.

Tek tek paket ya da component seciminden degil, basta yapilacak basit
bir onceden hazirlanmis kurulum tiplerinin (hede hodo
paketlerini/componentlerini iceren) seciminden bahsediyorum.

                   Doruk