[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
9 Haz 2007 Cmt 20:54:50 EEST

09 Haz 2007 Cts tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Emin değilim, kullanıcıya bu kadar spesifik sorular sormanın doğru olduğunu
> düşünmüyorum.
>
> "X, Y, Z paketleri kurulu, şöyle yapayım mı?" demek yerine ilk başta
> kurulum profilleri de içeren bir paket seçim arayüzü ekleyebiliriz
> (YALI'ya). Dilerse yalnızca var olan profillerden birini seçer ve kuruluma
> hemen başlar, dilerse tek tek paketleri?

Bu tip soruların sadece dil paketleri için söz konusu olacağını tahmin
ediyorum. Yoksa Pardus'un tek CD ile masaüstü için gerekli tüm yazılımları
kurması ilkesinden vazgeçmiyoruz değil mi? Bu profil (oyun, multimedya,
geliştirme, sunucu, hede) işinin sonuçta teker teker paket seçmeye gideceğini
ve de bizim asıl hedef kitlemiz için yanlış bir strateji olduğunu
düşünüyorum...

ET