[Gelistirici] 2007.1 v.s 2007.2

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
3 Haz 2007 Paz 04:19:45 EEST

> Ayrıca 14 M için ortaya bir kaç tane daha CD veya DVD çıkartmaya
> değeceğini hiç ama hiç düşünmüyorum.

 +1

> 2. Paket atalım/dep değiştirelim;
>
> Kurulan.xml üzerinden şöyle hızlıca geçince gözüme çarpan paketler ve
> boyutları şöyle (getirdikleri bağımlılıklar hesaba katılmadan,
> onlarla birlikte boyutlar hayli küçülebilir)
>
> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/crack-attack*
> Toplam ~4.5 M
>
> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/frozen-bubble-*
> Toplam 19 M
>
> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/gimp-*
> Toplam 5.6 M

 Gimp gitmesin

> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/timidity-*
> Toplam 8 M

 sdl-mixer ın bağımlılığı olmuş timidity. RuntimeDep olmaması lazım ama
bakıcam buna niye yazmışız.

> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/sdljump-*
> Toplam 1.5 M

 Eğlenceli oyun da default CD de 1.5MB a değmiyor yaw.

> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/ppracer*
> Toplam 7.2 M

 Çıkabilir

> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/digikam*
> Toplam 5 M

 Bence dokunmayalım, donanım desteği önemli

> [caglar at zangetsu][~/ISO]> ls -alh 2/repo/chromium*
> Toplam 1.5
>
> Toplamda 19 M yere (714 - 695) ihtiyacımız var ve bir (frozen-bubble)
> veya birden fazla paket atarak hallice bu sınıra inebiliyoruz?

 Oyunlardan kırpabiliriz. Donanım 3B hızladırma isteyenler ve
kalite/boyut u kötü olanları önce eleyebiliriz.

 Frozen-bubble CD de gelse ne güzel olur diyorum ama bir taraftan da
boyut ve bağımlılıkları "bir tek onu çıkarsak kurtarıyoruz" dedirtiyor.